söndag 27 september 2009

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av calldesign!
Jag tycker det är en stor ära att få denna utmärkelse och kul!
Med utmärkelsen följer en utmaning att berätta 10 saker om mig själv.
Inte lätt men jag gör ett försök, varsågoda!


1. Min dotter är den viktigaste personen i mitt liv.
2. Jag tycker om allt inom handarbete och har svårt att välja vilken jag tycker mest om, det lutar just nu åt stickning.
3. Jag är en stor samlare av garn, trådar och tillbehör till mina hantverk. Det värsta är vad lägger jag det.
4. Jag älskar att läsa och är all ätare.
5. Jag gillar att lyssna på musik, men tyvärr blir det inte så ofta.
6. Jag tycker om att umgås med mina vänner. Sitta långt in på nätterna och snacka över ett glas.
7. Jag dricker alldeles för mycket kaffe, upp till 10 koppar om dagen.
8. Jag tycker om mitt jobb som Waldorflärare, har många goa arbetskamrater.
9. Jag älskar att sporta framför tv:n med stickningen som sällskap.
10. Jag tycker om att vara ute på vifft.
Nu skall jag skicka denna utmärkelse vidare och de som jag vill veta mer om är:
Frisky frogg.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken tur att du skriver 10 saker om dig, nu när jag skall få dig som garn och choklad kompis. Spännande, vi får se vad det bli!

    SvaraRadera