söndag 18 april 2010

Ny start

Det var jätte länge sedan jag bloggade. Nu är det dags att börja igen? Det är inte så att jag inte har stickat och pysslat en hel del. Det är bara så att tiden har gått till annat. Jag har börjat att scrappa ihop med min dotter, efter att vi gick en kurs i februari på Danska vägen. Jätte kul men vad tid det tar. Jag har börjat att få in kort i album inte bara i mappar på datorn.

Tro det eller ej,
JAG HAR BÖRJAT ATT TRÄNA!
Det innebär att jag känner mig mycket piggare och mår så mycket bättre.
Nästa vecka kommer min skola där jag jobbar att annordna Vårbasar 11 till 15 på
Rudolf Steinerskolan på Tallhöjdsgatan i Kålltorp.

Så i veckan har vi tillverkat vindsnurror (kommer bild imorgon).

Tack!
Just nu stickar jag små djur till basaren. Jag kommer att visa upp andra färdiga saker efter hand jag hinner fota dem. Det har stickats en massa strumpor. Köpt garn har jag också framför allt på Tummelisa. Anmält mig till stickevent i oktober har jag också gjort. Det ska bli jätte kul att träffa massa likasinnade och få njuta av sin hobby en hel helg utan massa måsten som pockar på.

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaks till bloggetern! Vad roligt att du kommer på vårt stickevent. Det blir kul att träffas igen.
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är här igen, saknat dig! Var sak har ju sin tid dock och vi kan ju inte hinna med allt. Skulle gärna vilja se dina scrapbook saker på bloggen!

    Låter väldigt intressant med stickeventet! Skall ta mig en funderare, det låter så kul!

    Hoppas du får en fortsatt skön söndagseftermiddag!

    SvaraRadera