lördag 14 maj 2016

Oj vad tiden går!

Oj vad tiden går och jag trivs fortfarande på mitt nya jobb som inte är så nytt längre. 7 mån har gått och nu är snart terminen slut. Till hösten gäller det att veta vilken ledarstil jag vill ha och redovisa delmål. Det blir ingen HV kurs till hösten, finns ingen tid. Sticktiden är ganska begränsad, hinner ett eller två varv innan jag deckar i soffan. Jag har gjort klart några projekt men det får jag redovisa en annan gång. Just nu virkas det mormorsrutor som ska bli en långkofta som ska överlämnas till beställaren innan skolavslutningen.

2 kommentarer:

  1. Klokt att hoppa över HV tror jag. Här blir det inte många maskor heller. Energin går åt till annat så tar jag nya tag när sommarlovet kommer.
    /kram

    SvaraRadera
  2. Bra att inse sina begränsningar. Jag tror att koftan blir supersnygg, men jag hade aldrig pallat så små rutor. =)
    /Anna

    SvaraRadera