torsdag 25 juni 2015

Sommar stickning

Igår besrämde jag mig att unna mig lite nytt garn, var i stan och slank in på Striikk och köpte detta garn  från färöarna. Lite sticksigt som jag gillar. Det skall bli en Naima son jag hittade via gruppen caramelkal gruppen på facebook. Det är lite kul att kal sticka, gå in på facebook och gå med caramel- kal om du är sugen finns massa olika kal, bara att välja någon som lockar.
Mycket får lukt men det gör inget, känns som det är på riktigt.
Har stickat de förkortadevarven och har använt den germanshort row. Snyggt blir det syns nästan inte alls.
Nu har jag semester och sen vet jag inte vad det blir, ska börja söka jobb på allvar. Lite läskigt men skönt att få börja på något nytt. Jag lever på att det ordnar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar