måndag 10 september 2012

Söndag eftermiddag

 Mitt första försök med pärlor, lite för långa picoter.
 Tack Snälla Calldesign, för detta lilla hjälpmedel och hur jag ska tänka när det gäller picoter och pärla.
 Vilken skillnad nu sitter pärlan stramt!
 Rita upp mönstret säger hon med ett leende, så är det lättare att förstå och komma ihåg!!!!
Har man inget papper så använder man ett blankt blad i en pocket som ligger i väskan. Det var som vanligt rolig att träffas och frivolta på söndagseftermiddagen. Tack Okej då och Calldesign för en trevlig eftermiddag när inspiration var slut när det gällde min uppsats.

2 kommentarer:

  1. så fint!!! jag vill också lära mig...

    SvaraRadera
  2. En härlig söndagseftermiddag i mycket trevligt sällskap, glad att kunna hjälpa till!
    För snyggt blir det!

    SvaraRadera