måndag 6 augusti 2012

Igång

 Ja, nu är snart semestern slut och denna tråkiga kalender ska få lite kläder. Iden hittade jag här. Jag är så trött på att spiralen förstör i väskan. Gillar kalenderns innehåll som jag har många listor, allt skall ju redovisas, resultat, diagnoser, frånvaro, närvaro och betyg. Utlägg, egna timmar och material förbrukning. Tur att man älskar statistik och diagram både med siffror och symboler.
Stickor 2,5mm och finull ska det bli tillräckligt stabilt. Jag stickar lite till så får jag se om det blir som jag vill. Kul att sticka mönsterstickning med flera färger igen, det var längesedan.

1 kommentar:

  1. Det blir spännande att se hur förvandligen kommer att se ut av din almanacka. Njut av ledigheten ett tag till.
    Jag är fortfarande i chock av att ha börjat arbeta idag!

    SvaraRadera