måndag 13 februari 2012

Utmaning

Fick en utmaning av Myz pyzzel, en härlig tjej som jag har haft förmånen att umgås med en hel helg ihop med andra garnnördar.
Vad gjorde du för 10 år sedan?
 Läste på komvux och trivdes med det

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Jobbade på två Waldorfskolor och stressade i mellan dessa och läste samtidigt på min Waldorflärarutbildning.


Vilka 5 snacks tycker du om?
Grönsaksdip, popcorn gjorda i kastrull, ostbågar, nötter ihop med tranbär och smågodis ju sötare desto godare.

Vilka sånger kan du utantill?
Kan nog en eller två barnsånger inte riktigt min grej!

Saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Jobba mindre, resa, dela med mig och sätta undan till Skruttan.

5 dåliga vanor du har
Plockar inte alltid undan efter mig, äter för mycket, glömmer mig själv, köper för mycket saker och för effektiv så andra blir stressade runt mig.

5 saker du gillar att göra
Sticka, virka, träna, umgås med vänner och bara vara.

5 saker du aldrig klär dig i
Kortkort kjol, päls, höga klackar, lackbyxor och förkorta tröjor som visar magen.

5 favoritsaker
Garn/stickning/virkning, symaskinen, datorn, kameran, kaffekoppen
Vill du ta utmaningen, så lämna ett avtryck så jag kan läsa dina svar!!

2 kommentarer:

  1. är övertygad om att du skulle vara supersnygg i kortkort och bar mage

    SvaraRadera
  2. skoj att läsa :)
    saknar dig!
    kraMyz

    SvaraRadera