söndag 1 januari 2012

Bokslut 2011

Var med i utmaningen 12under12under2011 att få färdigt 12 ufon under 2011. Jag klarade det precis på målsnöret. Jag hade också tur att vinna 3 priser. Har anmält mig till årets utmaning också 12under12under2012. Har stickat och virkat upp nästan 15 kg garn av det har jag tagit 8 kg från mitt garnlager och köp näsan 7 kg. Oj vad jag har gjort mycket i år. Jag har börjat att lära mig frivoliteter, ska fortsätta med det 2012. Årets bästa stickhelg var Stickeventet i Habo, där jag träffade massa nya roliga, trevliga, nya och gamla vänner. Jag vågade att skicka in ett mönster i stickameras vanttävling. År 2011 var väldigt känslomässigt jobbigt år men jag väljer att bara komma ihåg de roliga. Nu ska jag hoppa in i nästa med glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar