fredag 15 april 2011

Är du en ny designer!!!


I julas så provade jag mig på att designa mina egna vantar. Det är roligt att prova nya tekniker. Jag har gjort dem i mitt favvo garn Semilla ekologiskt är det också och det är ett plus eller hur? Jag kallade dem äpplevantar som avslutningen är rund och go.
Stickamera utlyste en tävling och jag skickade in ett bidrag som efter tävlingen kommer att finnas att ladda ned på stickameras sida gratis.

Många fina vantar är det att rösta på här.
Ett av de 12 bidragen är mina äpplevantar rösta gärna!!
För då skulle jag bli jätteglad

3 kommentarer:

  1. Jag tycker vantarna är jättefina och har röstat på dem hos Stickamera.

    SvaraRadera
  2. Klart att jag röstade på dina fina vantar!! =)

    Har inte kommenterat dem innan, men dina Hanne-koftor är fantastiska! Jag har klämt på Mermaiden i snart 2 år, men jag har helt enkelt inte råd...

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig, jag är så imponerad av dina vantar! Läcker design!
    Ha det gott kramar!

    SvaraRadera