söndag 15 februari 2009

Mysiga strumpor

Sportlovet är slut och tiden bara sprang iväg. Hade planerat att hinna med så mycket.....


Men det har varit skönt att ligga kvar i sängen, och läsa, jag började på "Livets aviga och räta" som en kompis tyckte passade mig. Förstår inte vad hon menade med det? Lätt läst och rolig.

Mina mysiga strumpor blev färdiga nu ikväll, så nu skall jag inte frysa mer, hoppas jag. Skruttan tog på sig dem direkt och ville vara modell. Så det var bara att ta fram kameran.

Nu är det bara att samla ihop sig imorgon är det dags att möta alla 24 glada små troll igen. Idag har hela eftermiddagen gått till att förbereda räkneperioden. Jag har sytt 24 påsar av linne som skall fyllas med glasstenar. Hitta inget bra band att sy på, konstigt att man alltid glömmer att titta efter. Så imorgon efter jobbet bär det av till att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar